Interjúk 1. oldal

„Nem ellentéteket, hanem szinergiákat szeretnénk teremteni”

„Nem ellentéteket, hanem szinergiákat szeretnénk teremteni”

Hamarosan indul az MVM új műfajteremtő koncertsorozata, ahol a klasszikus zenét és a minőségi komolyzenét ötvözik majd. Az MVM Classic & Club egy olyan élményt kínál, amely lelkünket és szellemünket egyaránt gazdagítja. A kezdeményezés mögötti motivációról és a zene csodálatos erejéről a produkció művészeti vezetőjével, Balázs János Kossuth-díjas zongoraművésszel beszélgettem.
„Az emberek sokkal változatosabbak, sokszínűbbek annál, minthogy csak egy adott keretbe tuszkolják bele őket”

„Az emberek sokkal változatosabbak, sokszínűbbek annál, minthogy csak egy adott keretbe tuszkolják bele őket”

A divathoz kapcsolódó versenypiacot két nagyon fontos, ám egymásnak ellent mondó törekvés mozgatja. Ennek felismerése, valamint a mesterséges intelligencia térnyerése a jövőben várhatóan teljesen átszabja mindazt, amit ma divatnak nevezünk – vallja a magyar kortárs divat szakértője, Csalár Bence. A divatszakértő egyebek között azt is vázolta, hogy mind a versenypiac, mind pedig a fogyasztói társadalom a saját hasznára tudja fordítani a mesterséges intelligencia előnyeit.
A mesterséges intelligenciák elterjedése a legelsöprőbb technológiai forradalom - Interjú Kondacs András filmrendezővel

A mesterséges intelligenciák elterjedése a legelsöprőbb technológiai forradalom - Interjú Kondacs András filmrendezővel

Nem mondunk újat azzal, hogy óriási potenciál van a mesterséges intelligenciák használatában az alkalmazott művészetek esetén is. Gyorsaságot, vakfoltok pontos kitöltését és a sokszor korlátos büdzsékhez való könnyed igazodást tesznek lehetővé. A hazai filmesek közül a mesterséges intelligenciák úttörő felhasználójával, Kondacs András filmrendezővel, az Animatiqua alapítójával és vezetőjével beszélgettünk a lehetőségekről, veszélyekről és a filmes szakma jövőjét is meghatározó mesterséges intelligenciákról.
„Az, hogy a sérelem bosszúvággyá formálódik, az egy emberi dolog”

„Az, hogy a sérelem bosszúvággyá formálódik, az egy emberi dolog”

Honnan ered a bosszúvágy érzése, egyáltalán normálisnak tekinthető-e, ha valaki egy valós vagy vélt sérelem miatt revansot akar venni a másikon? Meddig elfogadható, ha úgy érezzük, elégtételt vennénk, és mikortól lesz a harag rossz tanácsadó? A kérdésekre Bőhm Kornél kríziskommunikációs szakértő, a Karaktergyilkosság monográfia szerzője, az Impact Works partnere válaszolt.
Emberi élethelyzeteket kell megoldani a jól működő márkáknak

Emberi élethelyzeteket kell megoldani a jól működő márkáknak

A digitalizáció lehetőségeit ki kell használni a reklámok hatékonyságának növelésében, de igazán jó márkát nem az online hirdetésekkel, hanem kreatív és bátor ötletekre épülő megoldásokkal lehet építeni Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója szerint.
“Nem az a kérdés, hogy én ugyanilyen döntést hoznék-e. Az a kérdés, hogy abból az életből, amelyet megismerek, ez a döntés hogyan következik”

“Nem az a kérdés, hogy én ugyanilyen döntést hoznék-e. Az a kérdés, hogy abból az életből, amelyet megismerek, ez a döntés hogyan következik”

Süveges Gergő őszinte nyíltsággal beszélt munkájáról és a Kossuth Rádió, Vendég a háznál című műsorában elhangzott riportjáról, amelyben egy gyermekét örökbeadó édesanyával beszélget, és amellyel januárban elnyerte a Média a Családért-díjat. Miért a megbélyegzés az első zsigeri reakciónk az örökbeadás hallatán? Hogyan építhető ki a bizalom az interjúalanyban egy ilyen érzékeny témakör esetében? A Kossuth Rádió szerkesztő-műsorvezetőjével készült interjúból többek között ezekre a kérdésekre is kiderül a válasz.
Saját AI-megoldások: nem kell kacsalábon forgó palotát építeni, elég felhúzni az alapokat

Saját AI-megoldások: nem kell kacsalábon forgó palotát építeni, elég felhúzni az alapokat

Ma már nem engedhetjük meg magunknak, hogy ne ismerjük meg az AI-ban rejlő lehetőségeket - mondja Fazekas Barbara, a Bobcats Coding társalapítója. A szakértő szerint azonban ez még nem a többmillió eurós befektetések ideje, hiszen a piac napról napra változik. Új technológiát fejleszteni inkább apró lépésenként, folyamatos tesztelés mellett érdemes.
A marketinges nem kockázik! Podcastajánló!

A marketinges nem kockázik! Podcastajánló!

Kinek áll érdekben - úgy, hogy tesz is ellene – a reklámzaj valós csökkentése? Hogyan férhet bele ez egy a nagyvállalat céljaiba?
„Az online teret ma már nem lehet kihagyni az üzleti stratégiából” – interjú Tomán Szabinával

„Az online teret ma már nem lehet kihagyni az üzleti stratégiából” – interjú Tomán Szabinával

Immár egy éve annak, hogy a Toman Diet termékek nem csupán szalonokban, és néhány üzlet polcán érhetők el, de a teljes portfólió online értékesítés is elkezdődött a Toman Diet saját webshopján. Óriási mérföldkő ez a Toman Lifestyle vállalat, valamint alapító-tulajdonosa, Tomán Szabina számára is. Az életmódváltást segítő termékek forgalmazásával foglalkozó üzletasszonyt egyebek között arról kérdeztük, miért tette le a voksát az e-kereskedelem mellett és milyen tapasztalatokat szerzett az elmúlt egy évben. Mindemellett Szabina elmondta azt is, mi az oka annak, hogy az országban egyedüliként a Toman Diet webshopban - az online értékesítésben elért sikerek ellenére - a termékek magasabb áron érhetőek el, mint az offline értékesítési csatornákon.
Lehet-e józannak maradni a sebesség megszállottjai között? Podcastajánló

Lehet-e józannak maradni a sebesség megszállottjai között? Podcastajánló

Mostani beszélgetésünkre Juhász Dianát hívtam meg, akivel a slow marketing, ha szabad így mondanom, jelenségét próbáljuk meg kivesézni. Tudjuk-e a ″türelmetlen marketinget″ lassításra bírni és van-e ennek üzleti létjogosultsága?
1/110