2024. május 02. 05:37Szuchy BrigittaSzánj az olvasásra 6 percet!
Hamarosan indul az MVM új műfajteremtő koncertsorozata, ahol a klasszikus zenét és a minőségi komolyzenét ötvözik majd. Az MVM Classic & Club egy olyan élményt kínál, amely lelkünket és szellemünket egyaránt gazdagítja. A kezdeményezés mögötti motivációról és a zene csodálatos erejéről a produkció művészeti vezetőjével, Balázs János Kossuth-díjas zongoraművésszel beszélgettem.
Interjúk
2024. április 27. 08:49Juhász MariannaSzánj az olvasásra 6 percet!
A divathoz kapcsolódó versenypiacot két nagyon fontos, ám egymásnak ellent mondó törekvés mozgatja. Ennek felismerése, valamint a mesterséges intelligencia térnyerése a jövőben várhatóan teljesen átszabja mindazt, amit ma divatnak nevezünk – vallja a magyar kortárs divat szakértője, Csalár Bence. A divatszakértő egyebek között azt is vázolta, hogy mind a versenypiac, mind pedig a fogyasztói társadalom a saját hasznára tudja fordítani a mesterséges intelligencia előnyeit.
Interjúk
2024. április 21. 08:49Szabó VirágSzánj az olvasásra 4 percet!
Nem mondunk újat azzal, hogy óriási potenciál van a mesterséges intelligenciák használatában az alkalmazott művészetek esetén is. Gyorsaságot, vakfoltok pontos kitöltését és a sokszor korlátos büdzsékhez való könnyed igazodást tesznek lehetővé. A hazai filmesek közül a mesterséges intelligenciák úttörő felhasználójával, Kondacs András filmrendezővel, az Animatiqua alapítójával és vezetőjével beszélgettünk a lehetőségekről, veszélyekről és a filmes szakma jövőjét is meghatározó mesterséges intelligenciákról.
Interjúk
2024. április 15. 05:41Juhász MariannaSzánj az olvasásra 7 percet!
Honnan ered a bosszúvágy érzése, egyáltalán normálisnak tekinthető-e, ha valaki egy valós vagy vélt sérelem miatt revansot akar venni a másikon? Meddig elfogadható, ha úgy érezzük, elégtételt vennénk, és mikortól lesz a harag rossz tanácsadó? A kérdésekre Bőhm Kornél kríziskommunikációs szakértő, a Karaktergyilkosság monográfia szerzője, az Impact Works partnere válaszolt.
Interjúk
2024. április 14. 05:57Bucsky PéterSzánj az olvasásra 7 percet!
A digitalizáció lehetőségeit ki kell használni a reklámok hatékonyságának növelésében, de igazán jó márkát nem az online hirdetésekkel, hanem kreatív és bátor ötletekre épülő megoldásokkal lehet építeni Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója szerint.
Interjúk
2024. május 01. 11:03Szluka BeátaSzánj az olvasásra 8 percet!
Süveges Gergő őszinte nyíltsággal beszélt munkájáról és a Kossuth Rádió, Vendég a háznál című műsorában elhangzott riportjáról, amelyben egy gyermekét örökbeadó édesanyával beszélget, és amellyel januárban elnyerte a Média a Családért-díjat. Miért a megbélyegzés az első zsigeri reakciónk az örökbeadás hallatán? Hogyan építhető ki a bizalom az interjúalanyban egy ilyen érzékeny témakör esetében? A Kossuth Rádió szerkesztő-műsorvezetőjével készült interjúból többek között ezekre a kérdésekre is kiderül a válasz.
Interjúk
2024. április 26. 06:19Rónyai JúliaSzánj az olvasásra 6 percet!
Ma már nem engedhetjük meg magunknak, hogy ne ismerjük meg az AI-ban rejlő lehetőségeket - mondja Fazekas Barbara, a Bobcats Coding társalapítója. A szakértő szerint azonban ez még nem a többmillió eurós befektetések ideje, hiszen a piac napról napra változik. Új technológiát fejleszteni inkább apró lépésenként, folyamatos tesztelés mellett érdemes.
Interjúk
2024. április 20. 08:21Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 1 percet!
Kinek áll érdekben - úgy, hogy tesz is ellene – a reklámzaj valós csökkentése? Hogyan férhet bele ez egy a nagyvállalat céljaiba?
Interjúk
2024. április 14. 08:53Juhász MariannaSzánj az olvasásra 8 percet!
Immár egy éve annak, hogy a Toman Diet termékek nem csupán szalonokban, és néhány üzlet polcán érhetők el, de a teljes portfólió online értékesítés is elkezdődött a Toman Diet saját webshopján. Óriási mérföldkő ez a Toman Lifestyle vállalat, valamint alapító-tulajdonosa, Tomán Szabina számára is. Az életmódváltást segítő termékek forgalmazásával foglalkozó üzletasszonyt egyebek között arról kérdeztük, miért tette le a voksát az e-kereskedelem mellett és milyen tapasztalatokat szerzett az elmúlt egy évben. Mindemellett Szabina elmondta azt is, mi az oka annak, hogy az országban egyedüliként a Toman Diet webshopban - az online értékesítésben elért sikerek ellenére - a termékek magasabb áron érhetőek el, mint az offline értékesítési csatornákon.
Interjúk
2024. április 13. 07:07Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 1 percet!
Mostani beszélgetésünkre Juhász Dianát hívtam meg, akivel a slow marketing, ha szabad így mondanom, jelenségét próbáljuk meg kivesézni. Tudjuk-e a ″türelmetlen marketinget″ lassításra bírni és van-e ennek üzleti létjogosultsága?
Interjúk
2024. május 02. 05:37Szuchy Brigitta
Hamarosan indul az MVM új műfajteremtő koncertsorozata, ahol a klasszikus zenét és a minőségi komolyzenét ötvözik majd. Az MVM Classic & Club egy olyan élményt kínál, amely lelkünket és szellemünket egyaránt gazdagítja. A kezdeményezés mögötti motivációról és a zene csodálatos erejéről a produkció művészeti vezetőjével, Balázs János Kossuth-díjas zongoraművésszel beszélgettem.
Interjúk
2024. május 01. 11:03Szluka Beáta
Süveges Gergő őszinte nyíltsággal beszélt munkájáról és a Kossuth Rádió, Vendég a háznál című műsorában elhangzott riportjáról, amelyben egy gyermekét örökbeadó édesanyával beszélget, és amellyel januárban elnyerte a Média a Családért-díjat. Miért a megbélyegzés az első zsigeri reakciónk az örökbeadás hallatán? Hogyan építhető ki a bizalom az interjúalanyban egy ilyen érzékeny témakör esetében? A Kossuth Rádió szerkesztő-műsorvezetőjével készült interjúból többek között ezekre a kérdésekre is kiderül a válasz.
Interjúk
2024. április 27. 08:49Juhász Marianna
A divathoz kapcsolódó versenypiacot két nagyon fontos, ám egymásnak ellent mondó törekvés mozgatja. Ennek felismerése, valamint a mesterséges intelligencia térnyerése a jövőben várhatóan teljesen átszabja mindazt, amit ma divatnak nevezünk – vallja a magyar kortárs divat szakértője, Csalár Bence. A divatszakértő egyebek között azt is vázolta, hogy mind a versenypiac, mind pedig a fogyasztói társadalom a saját hasznára tudja fordítani a mesterséges intelligencia előnyeit.
Interjúk
2024. április 26. 06:19Rónyai Júlia
Ma már nem engedhetjük meg magunknak, hogy ne ismerjük meg az AI-ban rejlő lehetőségeket - mondja Fazekas Barbara, a Bobcats Coding társalapítója. A szakértő szerint azonban ez még nem a többmillió eurós befektetések ideje, hiszen a piac napról napra változik. Új technológiát fejleszteni inkább apró lépésenként, folyamatos tesztelés mellett érdemes.
Interjúk
2024. április 21. 08:49Szabó Virág
Nem mondunk újat azzal, hogy óriási potenciál van a mesterséges intelligenciák használatában az alkalmazott művészetek esetén is. Gyorsaságot, vakfoltok pontos kitöltését és a sokszor korlátos büdzsékhez való könnyed igazodást tesznek lehetővé. A hazai filmesek közül a mesterséges intelligenciák úttörő felhasználójával, Kondacs András filmrendezővel, az Animatiqua alapítójával és vezetőjével beszélgettünk a lehetőségekről, veszélyekről és a filmes szakma jövőjét is meghatározó mesterséges intelligenciákról.
Interjúk
2024. április 20. 08:21Csermely Ákos
Kinek áll érdekben - úgy, hogy tesz is ellene – a reklámzaj valós csökkentése? Hogyan férhet bele ez egy a nagyvállalat céljaiba?
Interjúk
2024. április 15. 05:41Juhász Marianna
Honnan ered a bosszúvágy érzése, egyáltalán normálisnak tekinthető-e, ha valaki egy valós vagy vélt sérelem miatt revansot akar venni a másikon? Meddig elfogadható, ha úgy érezzük, elégtételt vennénk, és mikortól lesz a harag rossz tanácsadó? A kérdésekre Bőhm Kornél kríziskommunikációs szakértő, a Karaktergyilkosság monográfia szerzője, az Impact Works partnere válaszolt.
Interjúk
2024. április 14. 08:53Juhász Marianna
Immár egy éve annak, hogy a Toman Diet termékek nem csupán szalonokban, és néhány üzlet polcán érhetők el, de a teljes portfólió online értékesítés is elkezdődött a Toman Diet saját webshopján. Óriási mérföldkő ez a Toman Lifestyle vállalat, valamint alapító-tulajdonosa, Tomán Szabina számára is. Az életmódváltást segítő termékek forgalmazásával foglalkozó üzletasszonyt egyebek között arról kérdeztük, miért tette le a voksát az e-kereskedelem mellett és milyen tapasztalatokat szerzett az elmúlt egy évben. Mindemellett Szabina elmondta azt is, mi az oka annak, hogy az országban egyedüliként a Toman Diet webshopban - az online értékesítésben elért sikerek ellenére - a termékek magasabb áron érhetőek el, mint az offline értékesítési csatornákon.
Interjúk
2024. április 14. 05:57Bucsky Péter
A digitalizáció lehetőségeit ki kell használni a reklámok hatékonyságának növelésében, de igazán jó márkát nem az online hirdetésekkel, hanem kreatív és bátor ötletekre épülő megoldásokkal lehet építeni Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója szerint.
Interjúk
2024. április 13. 07:07Csermely Ákos
Mostani beszélgetésünkre Juhász Dianát hívtam meg, akivel a slow marketing, ha szabad így mondanom, jelenségét próbáljuk meg kivesézni. Tudjuk-e a ″türelmetlen marketinget″ lassításra bírni és van-e ennek üzleti létjogosultsága?
Interjúk